Välkommen på seminarium & jullunch

Seminarium & jullunch

Använder du webb, sociala kanaler och AdWords för att öka leads och konvertering? Bra! Men, handen på hjärtat, har du koll på vad det ger? I det här seminariet ger vi dig konkreta tips som hjälper dig öka värdet och generera ROI på dina digitala marknads- och säljinvesteringar.

Självklart bjuder vi även på lunch och julstämning! Välkommen!

Gaias Linköpings-kontor, Gjuterigatan 5, 1 trp

cal
15/12
Datum
image/svg+xml
11.30-13
Klockan
image/svg+xml
8/12
OSA senast

Smart analys – nyckeln till grymma resultat för marknad och sälj!

Idag kan vi arbeta med datadriven marknadsföring och försäljning på ett effektivare sätt. I det här seminariet visar vi hur du med smarta verktyg och visuell analys, kan använda dina insikter för att förbättra och effektivisera din affär. Det handlar om att:

  • Kartlägga hela kundresan
  • Analysera smart
  • Visualisera och skapa samsyn
  • Komma till insikt och agera

Resultatet blir välplanerade insatser som riktar sig mot kundens faktiska behov och som genererar reell avkastning.

Bjud med din kollega!

Har du en kollega på sälj, marknad, ekonomi, kundtjänst eller inom ledningen som också skulle behöva veta mer om hur en smart analys kan förbättra era resultat? Då välkomnar vi både dig och din kollega/kollegor.

Jullunch och mingel

Självklart bjuder vi även på lite jullunch såhär i juletider. Vänligen meddela om du önskar specialkost!

Läs mer

Läs gärna mer om smart analys för effektivare sälj- och marknadsföring i vårt blogginlägg.

Information och anmälan

Seminariet är fredagen den 15 december, klockan 11:30. Därefter äter vi jullunch och minglar mellan 12:00-13:00.

Vi håller till i Gaias Linköpings-lokaler på Gjutergigatan 5, 1 trappa upp.

Anmäl dig senast 8 december, via knappen nedan eller direkt till charlotte.hulterstam@gaia.se

Våra talare

Magdalena Green

Digital strateg på Gaia

Enligt Magda handlar digitalisering om affärsutveckling och att hitta nya, bättre lösningar som effektiviserar och underlättar för alla användare, anställda som kunder. Hon poängterar att en digital strateg måste våga och hela tiden hitta sätt att vidareutveckla och testa nya saker. Magda har en bakgrund som kommunikatör.

Hans Ekström

Affärsområdeschef Digitala insikter

Hans Ekström har i mer än 10 år arbetat inom Business Intelligence & Analytics. Han är ansvarig för affärsområdet Digitala insikter och driver arbetet med #rethinkBI. Hans har jobbat med utredning och utvärdering, förändringsledning, kravledning, projektledning, arkitektur, utveckling och analys. Kontakta Hans om du vill digitalisera med intelligens.

Har du frågor?

Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar!

Antingen kan du skicka in din fråga via knappen nedan, eller höra av dig till Charlotte Hulterstam på 0733-264273 eller charlotte.hulterstam@gaia.se

Varmt välkommen på kunskap, mingel och mat!