Webbplatsens vara eller icke vara

Webbplatsens vara eller icke vara - vi diskuterar webbens utmaningar och möjligheter.

Hur stor roll spelar webbplatsen i er verksamhet idag? Hur brett är engagemanget för webben i er organisation? Funkar den enbart som innehållscontainer och skyltfönster? Eller, uppfyller den de behov som era besökare faktiskt har? Och viktigast av allt, har ni verkligen koll på vad era kunder vill ha?

Gaias Linköpingskontor, Gjuterigatan 5, 1 trp

cal
30/5
Datum
image/svg+xml
11.30-13.00
Klockan
image/svg+xml
23/5
OSA senast

Våra beteenden förändras snabbt i digitala kanaler och våra krav blir allt högre. Hänger ni med där? Eller ligger er webb hos förvaltning istället för optimering?

Och varför ska vi  skapa innehåll för vår webbplats när det finns så många andra alternativ i form av sociala plattformar, appar och andra forum – platser där våra kunder redan finns?

 

Frågorna är många kring dagens webbplatsers existens och framtid. Så välkommen till en lunch där vi i ett samtal kring webbens betydelse, möjligheter och syfte lyfter bland annat fokuset på besökarnas behov och dagens digitala möjligheter. Vi resonerar med webbplatsägare från en rad olika organisationer för att förstå hur de tänker kring utvecklingen och nyttan av deras webbplatser. Men först inleder vi med en trendspaning kring webbplatsens vara eller icke vara.

 

Välkomna!

Har du frågor?

Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar!

Antingen kan du skicka in din fråga via knappen nedan, eller höra av dig till Charlotte Hulterstam på 0733-264273 eller charlotte.hulterstam@gaia.se

Kontaktperson

Charlotte Hulterstam

Marknadschef

Med den nya digitala utvecklingen är det lättare än någonsin att jämföra olika företag och deras produkter. Samtidigt förväntar sig dagens moderna människa en skräddarsydd digital upplevelse, där de själva står i centrum och har full kontroll. I takt med digitaliseringen har mitt fokus därför förflyttats till Inbound Marketing. Jag jobbar också med Employer Branding, planering och strategi, våra digitala erbjudanden och Gaias varumärke. Välkommen att kontakta mig!

Med den nya digitala utvecklingen är det lättare än någonsin att jämföra olika företag och deras produkter. Samtidigt förväntar sig dagens moderna människa en skräddarsydd digital upplevelse, där de själva står i centrum och har full kontroll. I takt med digitaliseringen har mitt fokus därför förflyttats till Inbound Marketing. Jag jobbar också med Employer Branding, planering och strategi, våra digitala erbjudanden och Gaias varumärke. Välkommen att kontakta mig!