Framtidens media är rörlig

2017-10-23

Den mänskliga hjärnan gillar foto och film

En bild säger mer än tusen ord, ett klassiskt ordspråk. Med rörlig media kan du på bara några sekunder förmedla innehållet från en komplicerad text eller berätta om en känsla. Den mänskliga hjärnan har enklare för att både uppfatta och minnas visuell information.

Vårt erbjudande

Vi på Gaia hjälper dig att ta fram rörligt innehåll som passar just ditt behov. Vi bygger filmerna på din grafiska identitet och ser till att de sprids i rätt kanaler. Hör av dig så hjälper vi dig att skapa engagerande innehåll som fångar och håller kvar din målgrupp.

Mer om våra tjänster och erbjudanden hittar du här >>

Skrivet av

Åsa Scherling

Affärsområdeschef Digitala Upplevelser

Åsa Scherling är chef för Digitala Upplevelser och Digital strateg. Med drygt 15 år i branschen och en förkärlek för digitalt har hon följt hur kommunikationsarbetet har förändrats genom den digitala utvecklingen från forum och bloggar, till sociala medier och nu den övergripande digitaliseringen.

Åsa Scherling är chef för Digitala Upplevelser och Digital strateg. Med drygt 15 år i branschen och en förkärlek för digitalt har hon följt hur kommunikationsarbetet har förändrats genom den digitala utvecklingen från forum och bloggar, till sociala medier och nu den övergripande digitaliseringen.

Till toppen

Relaterat