gaia-header(mindreformat)

vår kompetens 

Med den nya digitala tekniken är det lättare än någonsin att jämföra företag och deras prissättning, utbud och service, därför är det viktigt att erbjuda en riktigt bra kundupplevelse. Med våra 20 år inom branschen har vi både erfarenhet och kunskap för att lyfta just din verksamhet till en ny - och bättre - digital nivå. 

ALLA DELAR I DEN DIGITALA PROCESSEN

Vi har erfarenhet och kunskap för att förstå hela den digitala processen. Vi kan hjälpa dig med ett enskilt moment eller med helheten. Vi tar vara på det som är unikt hos dig och hjälper dig med din digitalisering.

 

vi kan: 

●  Digitala affärer (e-handel och omnichannel)

  Digital strategi

  Digital kommunikation och marknadsföring

  Digitala tjänster

  Digitala erbjudanden 

 

OPTIMERA KUNDRESAN

För att skapa en bra kundupplevelse och optimera varje kundresa rekommenderar vi följande steg:

  Lär känna kunden! Samla in och analysera dina data.

  Nå ut till kunden! Se till att vara på rätt plats, vid rätt tillfälle med digitala tjänster och kanaler.

  Följ med kunden! Guida kunden genom hela kundresan med smarta tjänster och anpassad kommunikation.

  Underlätta för kunden! Addera värde till din affär genom smarta tjänster och upplevelser.

KUNSKAP I ALLA LED

Idag förväntar sig människor en individualiserad digital upplevelse där de själva står i centrum och har full kontroll, oavsett om det är i privat- eller arbetslivet. Den enskilda kunden vill ha rätt information och rätt service, i rätt kanal, vid rätt tidpunkt – just som det passar henne. För att kunna serva med just det sitter vi på kompetenser som tillgodoser varje enskilt moment för att utveckla en fantastisk digital upplevelse.

  IoT
  UX
●  Business Intelligence
  Digital strategi och innehåll
  Kommunikation och kampanj

●  Webb och appar
  Visualisering

●  Systemintegration
●  Projektledning
●  Verksamhetssystem

●  Statistik och avancerad analys
●  Grafisk design
  Systemutveckling och programmering
  Big data

●  Interaktiv och platsbaserad kommunikation